Sunday, May 10, 2015

Posting Pertama di Tahun 2015

Salam bakudapa lai..

Buat yang belum tau bahasa Ambon, belajar yuk.. Boleh tanya-tanya, boleh minta terjemahan..

yang sudah tau.. Bagemana kabar samua? Bae2 saja to?

Ini posting pertama Gargantang Napas basar di tahun 2015. Well, karna samua su sibuk (termasuk bloggers Gargantang napas basar)

Anak kos yang su jadi anak rumahan, su bale jadi anak kos lai kombali. ini karena tuntutan pekerjaan belaka, jadi begitulah..

Tips For tamang-tamang yang mau kos khususnya untuk Karyawan (karena katong su karja jadi tipsnya anak-anak kos berstatus pekerja):
1. Cari kos yang dekat dengan kantor. kalo seng dapa, cari yang angkot alias oto penumpang lewat.
2. Cari yang bukan tampa mesum. Kadang, katong seng bisa dapat yang murah tapi oke. seng apa apa kalo murah tapi asal jang murahan. Skang katong dapa angkat dari polisi par sa ika, padahal katong zn salah.
3. Cari yang punya fasilitas yang sesuai dengan harga. Misalnya: Kos A harga 600rb tp dinding pembatas kamar pake tripleks, kamar mandi luar; kos B harga 800rb, dinding semen, kamar mandi dalam. well, mau pilih yang mana?
4. Cari kos yang ada rumah makan atau tampa makang dekat. yang paleng penting mini market alias toko-toko keperluan sehari-hari ada..


Yang paling penting dari samua adalah: rasakan feelnya saat pertama kali liat kos itu. Sesuai dengan harapan, merasa nyaman, feels like home atau seng, dan sebagainya.

Salamat cari kos. kalo mau dapat yang sesuai dengan katong pung mau, jang capek cari. jang pamalas tanya-tanya. Salamat. Amatoo

No comments:

Post a Comment